Photobucket Photobucket Photobucket

关注者

热门帖子

Photobucket

2012年11月12日星期一

谢谢、你默默的守护我

你啊就是你!!
我真的很谢谢你..你的关心..你的问候

寂寞的时候哄我的人一定是你xDDD
很高心有你这个好朋友..就只是朋友:)

一起讲秘密/.\
哈哈、现在才发现原来我们懂彼此那么多的秘密><!

你总知道我为什么会哭..
那时候你就会说真他妈的爱哭啊你!!xDD
你说过李静儿这个人是个傻婆..爱哭爱大笑..
你是我最好的朋友+gor gor!!xDD

如果让我选择我的生命里多出现一个人我一定会大声的说是你!!-_____-
如果你可以是我的家人拿该有多好啊~~~

i still remember u everday call me dun always like a kid jorr xDD
dun always cry-cried..i know u is very care about me /.\
but ..

our just cheat cousin..
i hope that is true..gorr i need u !!beside me~~~
now i want cry!!now i want u fetch me go to genting!!now.. but that is ever ever will be doT.T

没有评论:

发表评论


I made this widget at MyFlashFetish.com.